Druk i reklama

śmy w domu. Druk i reklama.Definicja druku wypukłegoDruk wypukły, wypukłodruk ? jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach

Druk i reklama etykiety samoprzylepne
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

Definicja druku wypukłego

Druk wypukły, wypukłodruk ? jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach wypukłych formy drukowej. Jest to najstarsza technika graficzna.

Obecnie z technik druku wypukłego przemysłowo stosuje się przede wszystkim fleksografię oraz, szczególnie do zastosowań specjalnych, typografię. Zespoły fleksodrukowe są także stosowane do lakierowania. Typografia była powszechnie stosowaną techniką druku przed upowszechnieniem się urządzeń do naświetlania, które umożliwiły łatwe stosowanie druku offsetowego (druk płaski), który pozwala na uzyskanie lepszej jakości odbitek i jest bardziej ekonomiczny z innych względów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_wypukły


Jak działa reklama?

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.

Czasami reklama występuje w formie ukrytej ? np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat ? co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.

Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy ? np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca ? co jest na pograniczu reklamy i korupcji.

Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.

Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.

Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam ? reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama#Dzia.C5.82anie


Czym jest naklejka?

Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko nawet poznać czy jest to naklejka.

Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać. Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej. Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy. Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit.